Kızlar bu nedir acaba ? Çok erken diye biliyorum.Oğlum çok huzursuz atak haftası yaklaşıyor o yüzden mi yoksa diş olabilir mi? Uyuturken çığlık çığlığa uyuyor. Elini sürekli ağzına sokuyor tükürüklü bir şekilde emiyor.Doğru dürüst uyumuyor çok çabuk uyanıyor. Sorduklarımın yarısı diş diyor yarısı değil diyor .

