BuzluKahve Asilahmet karacadan aldığım hiçbir seyden memnun kalmadım ama illa alacaksanız alttaki. Üstteki altı yuvarlar modellerde kenarlar yanıyor
Polannem Asilahmet karaca pişmanlık kesinlikle. Bıçak seti aldım doğru düzgün kullanmadan sap kısmı soyuldu. Tencere seti aldım 1 yılda alt kısmının boyası açıldı.
Asya17 Asilahmet alttaki model daha tarz daha güzel diğeri güveç gibi onlar genelde kullanışlı olmuyor ama siz bilirsiniz ☺️