Bu benim fikrim tabi ama bence o pişik kremleri hiç işe yaramıyor en doğalı en temizi altını güzel kurulamak ve havalandırmak eğer yine de pişik olursa gerçek zeytinyağı en iyisi. Kızım 10 aylık krem kullanmadım hiç 1 kere pişik oldu kavun yediğinde bayağı da kızarmıştı zeytinyağıyla 2-3 güne bir şeyi kalmadı