Nereleregidem Merhaba 🌺 bebeğim 5-26. Doktor tadım yapabilecegimizi söylemişti. Ben de ufak ufak kabak havuç patates haşlayıp çatalla ezip kendi silikon kaşığıyla yedirmeye çalışıyorum. Başta da yoğurt verdim. Ne vermeye çalıştıysam yüzünü öyle eksitiyor ve ağzını açmıyor ki sanki dünyanın en kötü şeyini koymuşum ağzına gibi davranıyor. Yoğurtla karıştırıp vereyim dedim o da olmadı. Tavsiyeniz varsa dinlemek isterim herkese güzel günler 🌺
Sevval_59 Nereleregidem büyük ihtimalle senin kız öyle karışık bebek masalarına yemicek benim kızımda 8 aylık olucak 3 gün sonra öyle tatsız tutsu seyler yemiyor tükürüyor hele hele o sabah cicibebe yumurta irmik filan o karışımları yemiyor bizle kahvaltı ediyor geçen mercimek çorbası yaptim onu yemedi 1 kase yoğurt yedi ekmk doğmadım.icine küçük küçük onlari yedi valla sasstım kaldim😀😀yoğurtla daglinin alın brn oni veriyorum diğerlerine göre daha iyi eksik ama daha sonra yer yemezse ayrandan yapıp verebilirsiniz bnde daha düne kadar yemiyo5 diye stres yapıyordum artık salldim canı isteyince ce çok güzel yiyor istemeyince tukuruyor diliyle ittiriyor😃
0zge Nereleregidem benim bebeğimde ilk tadımlarında öyleydi öğürmesinden yediremiyodum hiç bi şey. Sandım ki yemeyecek alışamayacak ama yiye yiye alıştı çok şükür. Anne sütünden farklı bi şey denediği için o tepkileri veriyo zamanla rayına oturuyo her şey
Fulden94 Karnının çok aç veya çok tok olmamasına dikkat edin. Besledikten 1 saat sonra , 3 gün kuralına uyarak deneyebilirsiniz. Aynı zaman da buharda haşladığınız sebzeyi eline de verin keşfetsin kendisi de tatsın. Zamanla alışacaktır 🌸
Nereleregidem Fulden94 teşekkürler. Dün bayağı açtı biraz yoğurt yedirebildim. Sanırım aç olduğu zaman yilmazsam olacak ama umutsuzluğa kapıldım yani bir an 🤕
Nereleregidem Sualim süper fikir aslında. Tadım için ille püre yiyecek diye bir şey yok nasılsa. Yemek olayında çok acemiyim ama siz nasıl ve ne yaptınız biraz açabilir misiniz yormayacaksam ❤️
Sualim Nereleregidem tabiki mesela ben tavuk suyu kemik ilik suyu hazırladım buz kalıplarına örnek bir çorba tarifi vereyim enginar çorbası bir adet enginar bir tane havuç bir tane patates bir diş sarımsak bir tatlı kaşığı pirinç 2 küp ilikli kemik suyu bunları direk haşladım blender yapıp zeytinyağı koydum fakat bizim yediğimiz gibi sulu yapmadım bebek çorbaları kıvamlı olması gerekiyor kaşık mama biliyorsunuzdur o tarz kıvamlı kıvamını ayarlamak içinde önce bir kaba malzemeleri koydum sonra az az çorbanın suyunu ekledim 9.22 günlüğüz hala çok sever çorbaları çok güzel yiyor instagramda bir sayfa var başta hep ordaki çorbaları yaptım adı ekgidabebeklerii havuç çorbası tatlı patates çorbası kereviz çorbası brokoli çorbası çok yapıp iki gün verdim kabak çorbası balkabsğı çorbası aşırı kolay yapması
Yeicyat Nereleregidem ayy bnm oglanda sizinki gibi suan havuc ilk gun sevdi diger iki gun tukurdu öğürdu:( suan ne durumdasnz acaba
Nereleregidem Yeicyat şu an daha iyi ağzını açıyor bayağı yiyor. İstemezse kitliyor hemen ama. Ben hiç zorlamadim hep teklif ettim istemediği yerde bıraktım. Bir yerden sonra daha çok yemeye başladı. Bir de doktor bana hasla çatalla ez ver demişti. Ben haşlayıp ezip birazda sulandırıp iyice püre yaptım onu daha çok sevdi belki denemek istersiniz.
Yeicyat Nereleregidem bnde buharda haşlayıp cok az pütürlü biraktim. Bakalim ufaktan denemeye devam:)