Elamon Kızlar dün hamile oldugumu öğrendim, ne kadar korunursaj koruyalim Allah nasip edince oluyor demek. Ama sorun.su. kızım 6 aylık.2 böbreğinde de tas var. Anne sütü içiyor sadece sütten kesemem sıvı alması gerekiyor. Napacağim bilmiyorum. Benim.gibi.olan varmı kızı küçükken hamile.kalan . Tavsiyelerine ihtiyacım var.
Seydameva Elamon büyük cesaret tebrik ederim 🙈 benim ödüm kopuyor 😂 allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin ❣️
Okyanusolmak Elamon tandem. Araştırın isterseniz. Herhangi bi riskiniz yoksa emzirmeye devam edebileceğiniz söyleniyor. Doktor kontrolünde devam edebilirsiniz. Emzirme Akademisi grubu var facede. Katılın isterseniz
HDY Emzirsende oluyor canım doktora danış değerlerine baksın yeterli vitaminlerini alırsan bi sıkıntı olmuyır tandem var bi sıkıntı olmaz inşallah korkma sağ salim al inşallahh kucağına ☺️
Srpzngn Elamon sormasi ayip nasil oluyor prezervatifle hamile kalma isi?Yirtildi mi ne oldu?Basimiza gelir diye soruyorum yanlis anlamayin
Deletedmom_297 Elamon doktorunuza danışmakta fayda var hayırlı olsun büyük cesaret kozım 14 aylık istemiyorum çok zor bir süreçti:)
2mmom Allah hayırla kucağınıza almayı, iki bebeğini kolaylıkla büyütmeyi nasip etsin❤️ Tandem emzirmeyi bende yeni öğrendim instagram da hacercemrekaplan var. Onu takip etmeni öneririm, yeni doğum yaptı iki yaşa yakın kızı var sanırım. İkisini birden emziriyor. Ve söylediği doğumdan sonra ki ilk süt yani kolostrum fazla fazla gelmiş ve iki kızıda nasiplenmiş☺️❤️ Rabbimizin rızkı merhameti bol. Her bebek rızkıyla geliyor. Kendi beslenmene dikkat et hepsine yetecek kadar beslenirsen ikiside bol bol beslenir inşallah. Ve bebeği 4 kilo doğdu gayette besleniyor yani.
mustafam4906 Sağlıkla büyütün 🥰 ama bu soru burada sorulması çok yanlış bir soru. Böyle önemli bir konuda sadece doktorunuzu dinlemelisiniz