Doğum yapalı 4 buçuk ay oldu oğluma yalnız bakiyorum eşim 2 iş yapıyor. Oğlumun gece uykusu da iyi gündüz de uyuyor ama ben ne kadar uyusam da yatsam da hep yorgun hissediyorum başım hep ağır geliyor yatmak istiyorum yatınca kalkmak istemiyorum hiç bişey yapasım gelmiyor. Yemek yiyorum iyi kötü ama doyduğumu anlamiyorum ne bileyim çok bitkin enerjisizim. Oğlumu kucağımda uzun süre tutamıyorum. 50 kilo hamile kalıp 65le doğurdum ama şimdi belki 45e falan düştüm allah bilir. Emziriyorum sanirim onun etkisi ama ben eridim bittim