Ben de öyleyim. Sabah erkenden kalkıyorum iki çocukla uğraşıyorum geceye kadar. Gece de birkaç kez kalkıyorlar. Hep aynı döngü içerisindeyim. Artık depresyondayım. Evde deli gibi o yorgunlukla koşturuyorum. Dışarı çıkmak bana zor gelir oldu. Çıksam açılacağım biliyorum ama enerjim olmuyor. Hep ölü gibi bakıyorum etrafa. B12 de kullanıyorum yükselmiyor. Psikolojik olduğunu düşünüyorum. Doğum sonrası depresyon falan da olabilir. Destek alacağım en sonunda düşük dozda antidepresan veriliyormuş iyi geliyormuş.