Kızlar ben hamile kalmadan önce özel sektörde çalışıyordum,çocuğa bakacak kimse olmayınca bırakmak zorunda kaldım. 3 yıldır evdeyim. Eşimin kazandığı bizi döndürüyor şükür ama malum herşey çok pahalı. İşe geri dönmek istiyorum. Kpss’ye çalışıp atansam mı diyorum ama yaşım 33. Eskiden 35 yaş sınırı vardı,internette kalktı diyor bazı yerlerde. Bilgisi olan var mı🙏🏻