Turanaaa Bir kac gundur midemde yanma agrima gibi bir rahatsizlik var, bir yakinim narkozdan olmustur bende de oyle oldu diyor, sizde yasayan oldumu?
sedaozan Turanaaa sonradan olmadı bende ama doğumdan çıkınca şiddetli mide ağrısı yaşadım seruma bi kaç ilaç kattı hemşire geçmişti.
Seda_korkmaz06 Turanaaa önce bel ağrısı ardından mide ve baş ağrısı yaşadım. En kötüsü de baş agrisiydi Allah’ım aklıma geldikçe o günler kötü oluyorum 🥺
Turanaaa Seda_korkmaz06 mide agrisi kac gun sora oldu? Ben dogum yapali 20gun oldu o yuzden inandirici gelmiyor