Omerligunler Kızlar bebeğim 2 aylık ve gece bıraksam sabaha kadar emmeden uyuyacak bazen kendi uyaniyo bazen uyanmiyo ben uyurken emziriyorum 6 saat falan emmeden durabiliyor bu arada kilosu çok önde 7400 kilo 2 aylık kontrolünde siz kaç saatte bir emziriyosunuz
Lylknt01 Omerligunler bizimki de öyle valla gece uyudu mu altı yedi saat uyanmıyor ikinci ay kontrolüne gitmedik daha ama ilk ay gelişimi üst sınır da demişti hemşire 4 750 gram Di bu ay bakalım
Omerligunler Lylknt01 ilk ay 5600 du 2.ay da 7400 oldu maşallah baya iyi gidiyoruz 4 kilo doğdu zaten
Omerligunler Lylknt01 ilk ay 5600 du 2.ay da 7400 oldu maşallah baya iyi gidiyoruz 4 kilo doğdu zaten
Omerligunler Lylknt01 ilk ay 5600 du 2.ay da 7400 oldu maşallah baya iyi gidiyoruz 4 kilo doğdu zaten
Omerligunler Lylknt01 ilk ay 5600 du 2.ay da 7400 oldu maşallah baya iyi gidiyoruz 4 kilo doğdu zaten
Haver_saim1 Evet benim bebekte öyleydi gece hiç uyanmazdi göğüs ağrısından uyanıp uykusunda emzirirdim ona rağmen her gittiğimde en az 1 kg almiş olurdu şimdi 4 aylık 9 kg sütün tok tutuyordur merak etme kilo alımı iyi uyuyabilir sorun olmaz korkma aç olsa uyanır 2 aylik bebek zaten
Haver_saim1 Evet benim bebekte öyleydi gece hiç uyanmazdi göğüs ağrısından uyanıp uykusunda emzirirdim ona rağmen her gittiğimde en az 1 kg almiş olurdu şimdi 4 aylık 9 kg sütün tok tutuyordur merak etme kilo alımı iyi uyuyabilir sorun olmaz korkma aç olsa uyanır 2 aylik bebek zaten
Lylknt01 Omerligunler maşallah bizimki de 3200 doğdu bir aylıkken 4750 olmuştu ikinci ay kontrolüne gitmedik daha