Mavikelebek54 Sizce şart mı hayatinizi kolaylaştırdı mi bende indirimdeyken almayı düşünüyorum ama bı yandan da çok gerekli mi değil mi emin olamıyorum sadece kızartma mi yapiyor bide 😂
Rozerinn Mavikelebek54 Yani şöyle diyeyim elim ayağım oldu çabucak hazırlıyorum yapıyo ne fırını çalıştırma derdi var ne bişey az yağla çok güzel şeyler çıkıyor ortaya
Efuli-22 Mavikelebek54 çocuklu annelerin kurtarıcısı bence başında bekleme derdi yok az yağla çok işş ☺️☺️ tavsiye ederim
Yenianne26 Merhaba sadece kızartma değil her şey . Benim çok işime yaradı bebeğime az köfteler balık kek vs yapıyorum fırın calıstırmadn patatesleri sosisi vs çok güzel yapıyor kullanmasını bilene çok güzel. Dün de kestane denedim baya iyiydi
Mavikelebek54 Yenianne26 en çok da çok yağlı yediğimiz için istiyorum aslında bende yağ oranı azalsın diye. Hangi marka kullanıyorsunuz acaba 😊
Mavikelebek54 Rozerinn çok teşekkürler bende daha fazla zam gelmeden almak istiyorum ya gittikçe fiyatları artıyor çocukla bı kolaylık olcak
Mavikelebek54 momma ya ben sanırım Kumtel alicam haznesi 5.5 litre normalde 2000 2100 gibi şuan Hepsiburada da fiyatı ama bime geliyor 1800 liraya 😂 Xiaomi ve Philips uçmuş ya
Melis55123 Mavikelebek54 luxell de aklınızdan bulunsun uzun zaman araştırdım ve bugün aldım trendyoldan kumtelle ile aynı üretim aslında luxell ama pişirme anlamında luxellin daha ön planda olduğu aşikar fırını vs.Kötü yoruma da denk gelmedim hiç hazne genişliği de güzeldi fiyat 3500 idi tercih ederseniz
Rozerinn Mavikelebek54 hemde ne uçmak ben şahsen kumtel kullanıyorum bime gelmişti ordan aldım illa Philips yada xaomi olması gerekmiyo bence zaten onların fiyatı aşırı uçmuş
Mavikelebek54 momma vallahi bende geçen sene yorum yapmışlar 600 liraya aldık diyen var 😂😂 böyle görünce alasım kaçıyor resmen 😂
Polannem Şurda yerimi alıp sessizce bekleyim 😀 benim de promosyonum yattı airfryer alayım dedim arayıştayım 😀
Zlm Mavikelebek54 herşeyi yapiyo kızarma yemek tatlı pilav yapma videosu bile görmüştüm ben gerçekten insanın eli ayağı oluyo alınca hemde kısa sürede yapiyo
Yesilev2022 Mavikelebek54 Philips kullanıyorum işimi çok kolaylaştırdı her şey oluyor dün ilk defa buzlu tavuk çözdürdüm 10 dk da çözdü şahsen ben fırın çalıştırmaya üşenen biriyim fırın ısınacakta pişirecek falan airfrey de hemen pişiyor 🤣
Mavikelebek54 Yesilev2022 aynen Valla bende fırıncı değilim pek sevmiyorum çok uzun geliyor fırın da yapmak 😂😂 o zaman bana da şart airfryer 😂
1997a Mavikelebek54 Herşeyi yapabilirsin et tavuk harika pişiriyor izgarasida var ve çok az yağ ile benimki Xiaomi
ikizlerinanasiii Melis55123 bende bugün sipariş verdim hepsi buradasın yaptınız mi biseyler nasıl pişirmesi?