Kızlar merhaba, bebeğim 15 aylık, 4 aylıkken işe başladım 1 yaşına kadar babaanne-anneanne karışık baktılar. 2 buçuk aydırda bakıcıda.
Kızım normalde çok sosyal bi bebektir. Bakıcının evine gidiyor ve hiç zorlanmadı çokta severek gidiyor. Ama bir haftadır çok değişti sürekli anne diye ağlıyor zaten geceleri çok uzun süredir bağırarak uyanıyor anne diye, şimdi bir haftadır gündüzleri de yapıyor. İşten gelince tüm vaktimi kızım uyuyana kadar onunla geçiriyorum. Ne işim varsa uyuduktan sonra yapıyorum.
Az önce bakıcı aradı durduramıyorum üzülüyorum diye, sonra uyuya kaldı,
Yaşayan var mı bu durumu ne önerirsiniz?
İşten ayrılma gibi bir durumum yok olsa saniye düşünmem ama hayat şartları malesef!