Kızlar 10 gündür karın ağrısından annemden emdiğim burnumdan geldi. Ultrasyonda birşey görünmeyince taş veya kum döküyorsundur diyip gönderdiler. Çok afedersiniz utanarak söylüyorum,bir kaç gündür taş kum dökersem göreyim diye idrarımın birazını bir kaba yapıp biraz bekletiyordum. Bugün dibine bi tortu çökmüş,o kum mu oluyor?