Deletedmom006 35 haftalik dunyaya geldik. Bugun testlerimizde tiroit sinirda dusuk oldugunu soyledi doktor. Bu ne demek. Zaten erken dogum oldugu icin her an hersey bekledik. Korkuyorum endiselerim var. Bir hafta sonra tekrar gidecez. Eger dusukse hormon tedavisine basliycaz dedi☹️Bebegim cok kucukk😔
deletedmom4842 Deletedmom006 Doktora bunun ne anlama geldiğini neden sormadınız? Bence internetten detaylı bir araştırma yapın buradan daha fazla bilgi edinirsiniz.
SinemArasBoran Deletedmom006 benim cocugumunda yüksek çıkmıştı . Sarılım tetiklemiş zamanla normale döndü cnm . Sağlık ocağında alınan topuk kanından olumsuz dönüş yapılmadıysa korkma
SinemArasBoran Deletedmom006 buarada bende erken doğum yaptım . Erken doğumun kötü yanları malasef bunlar
Deletedmom006 deletedmom4842 doktorum mesajdan cevap verdi. Haftaya tekrar gidecem insallah. Yine tahlil yapilcak. Malesef doktorum detay vermedigi icin sordum buraya. Yoksa bende biliyorum sormayi
Keziban Canım benim kızılında tiroid değerleri yüksek çıkmıştı doğum yaptığım hastane endokrine yönlendirdi. Aynı zamanda sağlık ocağıda aramıştı gelin tekrar kan alıcaz diye. Gittik onlar bizim sonucu bekleyin eğer yine yüksek çıkarsa biz sizi en hızlı sonuç alcaniz hastaneye yonlendiricez dediler. Neyse ki sonuçlar temiz çıktı ve gerek kalmadı korkma geçebiliyo bu durum. Geçmez ise de ilaç tedavisi uygulaniyomus 3 yaşına kadar yüreğini gerek tut
Elfelf Benim bebeğimde 37 haftalık doğdu. Uzamış sarılığı var. Şuan 38 günlük. Uzamış sarılık olduğu için test yapıldı. T4 düşük çıktı. Endokrine sorarız dedi doktor. Ama topuk kanı için aramadılar aynı değerlere ordada bakılıyor. Sağlık ocağına da sordum onlarda kesinlikle bişey olsa aranırdınız birşey yoktur dediler ki öylede çıktı. İçinizi rahat tutun. Ayrıca tsh değeri bebeklerde normalden daha yüksek çıkıyormuş. Stres bunu arttırıyormuş nedeni de kan alınırken ağlamaları. Çapada endokrinde doktor söyledi bunu bir arkadaşımın kızının doktoru kendisi.