Helloo ben geçen gün ilk defa devlete götürdüm doktorun ismi Elif’ti. İki ismi vardı ama tam hatırlayamıyorum çok memnun kaldım artık hep ona götürürüm yani. Çok tatlı dilli herşeyi anlatıyor açıklıyor güzel ilgilendi odasında gayet uzun kaldım benden önce girenlerde hep uzun kaldılar. Genç bi kız yeni atanmış gelmiş sakaryaya. Sevdim kendisini. Öneririm