Şimdi benim dedem ölmeden önce halama araba aldı raporuyla ve ölünce miras oldu babam ve diger halamın borcu oldugu için reddi miras yaptılar arabaya haciz gelemsin diye ama benim ve kuzeniminde icralık dosyası çıktı ve halam diyorki sizin borcunuz yüzüne arabaya haciz gelecek diyor ve babam ve halam sag oldukları için devlet bizim reddi mirasımızı kabul etmiyor onaylamıyor bizde diyoruz ki ogluyla kızını ilgilendirir torununun borcu ilgilendirmez diyoruz ama anlatamıyoruz yada yanlışmı biliyoruz bilmiyorumm biz torun olarak bizim borcumuzz yüzüne halamın arabasına haciz gelirmi lütfen bunun bana bi açıklamasını yaparmısınız şimdiden vaktinizi aldıgım için özür dilerim 🙏