eceeekrc Cerenmert bende 3 haftalık sezeryanlıyken kanlı duru su akıyordu bildiğin çok korkmuştum doktor kıl köklerinden akıntı yaptığını çok normal olduğunu söylemişti sezeryan yerimdeki suyu sıka sıka boşalttı şişti çünkü ardından 3-4 gün pansuman verdi ve şükür tekrarlamadı çok geçmiş olsun 🥹
AhmetAren 1 ay boyunca çektim su gelen yeri 2 elimle sıktım suyu boşaltıf rif diye satılan ampul var enjektöre çekip pansuman yapıyordum ablam kadın dogumda hemşireydş o söylemiş o kurutuvıc sayesinde çok şğkğr geçti sabah aklam opansuman yaptım
zkaradeniz0426 Cerenmert bende sezaryan oldum 1 hafta sonra benimde hem kan hem iltihaplı sivi geldi ben narkoz aldığım için istifra etmedim öksürük tutu o sıra bir dikişim patladı benim ordan hep kan ve sıvı geldi doktora gittim eliyle iyice bastı sezaryan yerime sıvıyı iyice çıkartıp pansuman yaptı 3 gün evde bende pansuman yaptığım şükür kendi kendine geçti