Kizim her mamayi sevmiyor ve piyasadaki bir cok mamayi denedik. Geceleri tok tutan bir mamaya ihtiyacim var. Hali hazirda gun icinde dogru duzgun yemek yemiyor. Bu sebeple gece cok acikiyor. Tavsiyeniz var midir ? Su an SMA iyi geceler kullaniyoruz. Ona da zam gelmis gecen hafta 240a aldik simdi 280 olmus sinir oldum. Kizim 20 aylik bu arada