Selam hanımlar bebeğimiz henüz 2 aylık kilo alımı geriden geldiği için meme+mama şeklinde ilerlemeye çalışıyoruz doktor sağolsun sütün az bile değil direkt yok dedi. Günde 6 kez 60 ml mama veriyoruz asla memeyi ağzına almak istemiyor sürekli ağlıyor bağırıyor kriz geçiriyor resmen memeye geldiği an bu durumla nasıl başa çıkabilirim mama vermesem aç versem meme reddi kalan sütüm de gidecek ne yapabilirim