Bebeggimm tadına hiç bakmadım kokusunada 🤔😃 ama şöyle söliyim alerjiden dolayı bir ara alimentum diye özel bir mama kullandık hiç bir bebek içmiyormuş o işte pis kokuyordu tadıda kötüymüş biberondan çıkmıyordu bizimki lıkır lıkır içiyordu midesiz sanırım biraz mama olsunda kafasında😂😂😂