Uzmanların dediği tuhaf çünkü aktivite masasını 6 aylıktan beri kullanıyoruz. Özellikle 9. Aydan sonra onun etrafında döne döne oynuyordu. Şimdi bir hafta sonra 1 yaş olacak, yürüyor ve 30 saniyeden fazla dibinde durmuyor. Bir iki tuşuna basıp müzik çalıyor sonra oynayarak geziniyor. Yani bebekleri neyin başında sabit tutabilmişiz ki bunun başında hareketsiz kalsın. Ben bondigo almıştım bu arada, çok da memnunum. Ama 1 yaş hediyesi olarak top havuzu aldım. Henüz gelmedi umarım keyif alır ondan da. Tğm evden top toplayacağıma adım gibi eminim ama işte yaptık bi delilik 😂