Arkadasım oturmaya gelecek. Haftasonu da doğum günü var. Ben de hazır oturmaya geliyorken pasta yapmak istedim. Zaten bir tatlı yapacaktım ama bu pasta olsun istedim. Aranızda tiramisuyu vişneli yapmış olan var mı ? Ya da yemiş olan ? Tadını nasıl buldunuz? Bu arada pasta fikirlerine açığım. Varsa tarif yazın ama basit olursa güzel olur cocukla yapmak zor ,malum😄