Kızlar bebeğim 35 haftalık doğdu kalbimde ritim bozukluğu olduğu için 2 hafta küme sürecimiz oldu bu arada bende de bir sorun vardı 4 günde Ben yoğun bakımda kaldım 5 gün bebeğimi görebildim sonrasında çok fazla gaz sancıları olmaya başladı 25 günlükken falan gaz sancısından dolayı sürekli emmek istiyordu şu an 2 ay 10 günlük oldu gaz sancıları hafifledi ama hala sürekli memede kalmak istiyor emziği hiçbir şekilde kabul etmiyor birçok marka denedik hiçbirini almadı Bu normal mi yani uyumadığı sürece emmek istiyor meme de kalmak istiyor Tabii ki de sürekli süt gelmiyor ama süt gelmiş gelmemiş çok umrunda olmuyor Yeter ki Orada kalsın memede Dursun öylece bu durumu yaşayan var mı yani emzik niyetine mi Kullanıyor Bağımlılık mı yaptı ben artık anlamıyorum aşırı yıprandım uyumuyor da