elizabeth Anonim ikiside aynı fabrika ürünü zaten özellik olarak benziyorlar da ben beko kullanıyorum 5 senedir hiç sıkıntı çıkmadı.
BebekC İkisi de aynı, ben Beko aldım hepsini zaten servis olarak da Arçelik servisi geliyor hem kurmaya hem de tamire. Beko fiyat olarak daha uygun, onu tercih edebilirsiniz.
Bhr28 1morportakal Bosch markasından memnun musunuz ? Bende beyaz eşyalarımı yenileyeceğim ancak karar veremedim. Kuzenim bosch markasının bulaşık makinasından memnun olmadığını söylemişti. O yüzden karasız kaldım
1morportakal Bhr28 7 yıl önce kettledan tost makinesine kadar her şeyi Boschtan almıştım ve hala canavar gibi çalışıyorlar