Sulekurt1 Benim kızım 37+2 de doğdu kilosu 2.375 kafası 31 cm doğdu ve Şuan 4 ay 26 günlük 1 hafta önce kafası 40.5 du sizce normal mi yoksa başka birşey var mıdır ? Sizin bebeğiniz ne kadarlık oldu ?
Dondurmalikahve Sulekurt1 Genetik olabilir mi sizin ki de. Benim oğlumda 33 cm baş çevresi ile doğdu 37 1 de sizin bebeğiniz minyon doğmuş birde boyu kgsu baş çevresi falan orantılı yani Şu ana kadar güzel büyümüş.
Kerem1234 gokalp06 banada normal geldi ancak sağlık ocağındaki hemşire küçük dedi zaten kilo boy baş çevresi aynı kalmış 9.aydan beri boyu 1 cm uzamış sadece