Benim kızımın da vardı. Baya uzun sürdü aile hekimi ve çocuk doktoru damla yazdi kullandik gecmedi baya uzun sürdü daha sonra göz doktoruna götürdük bir tane masaj gosterdi onu yaptim günde 4,5 kez 2,3 gün icinde kesildi. Göz doktoruna götürmekte fayda var. İlaç kullanmadan masaj yapabilirsiniz gözünü silerken temiz ılık bezle içten dışa doğru tek seferde silinmesi gerekiyormuş