Kızlar çok kötü bogazlarim şişti bademciklerin göz göz bembeyaz oldu cok berbat durumdayım. Ayaga kalkınca bile başım dönüyor 11 aylık bebeğim var çok zorlanıyorum bakarken. Maske taktım ona da geçmesin diye. Antibiyotik kullanıyorum. Varmı bildiğiniz doğal bana ne iyi gelir Allah için çok kötüyüm yutkunamiyorum