Günaydın arkadaşlar
2 gün önce post açmıştım atom çayı içsem m kafam kazan grip oldum diye.
Allah razı olsun kayinvalidem kemikli et suyu kaynatıp getirdi içine bolca limon sıkıp iç dedi dediği gibide yaptım bugün 3.gun normalde grip oluşumun şu yaşındayım daha b kez olsun böyle kolay geçmedi gribim. Sinuslerim temiz bogazimda agrimiuo dün öksürük vardı bugün oda gitmiş çok şükür elhamdülillah.
Anneler olarak aman çocuğa gecmsin diye çok endişeleniyoruz o yüzden sizinle paylaşmak istedim sizde hemencecik atlatin diye. Oğlumda o et suyundan sarımsaklı tarhana yaptım onunda bisyei yok çok şükür 💕🤲