Blush26 Günaydın anneler oğlum 3 aylık oldu olacak genizi ve burnu çok dolu hırıltı şeklinde izotonik sıkıyorum azıcık burnu temizleniyor ama genizi nasıl yapıcam bilmiyorum tavsiyeleriniz nelerdir hatta günde 4 5 kere öksürmeye başladı hırıltıdan
Gull_zeynep Valla benim kızımda 3.5 aylık bende burnunu temizliyorum ancak genzi maalesef. Eğer kusarsa çıkıyor yoksa yok 🤦🏻♀️
eymenhumeyra Gunaydin serum kullanmak herzman iyi geliyo ama hirilti varsa bogazina inmis olabilir ilerlemeden doktora gostermelisin gecmis olsun