Selamlar
Bebeğim 9.5 aylık son 5 gündür geceleri uykuda sürekli kendi kendine emziğini ağzından çıkaryor çıkarınca ağlıyor, geri alıyor ağzına uyumaya devam ediyor. Bunu 10 dkda bir yapıyor nerdeyse günlerdir uyku bana haram oldu. Neden böyle yapıyor olabilir?
Başına gelen var mı ?