Bebeğim 73 günlük aşırı gazlı bir bebek, gece uyuduktan 3-4 saat sonra gözünü açmıyor ama ıkınıyor kıvranıyor uyandırıp besliyorum, sonra sabaha karşı yine sürekli bir ıkınma halinde kaldırıp beslesem bir saatte yine başlıyor ıkınmalar normal mi? Uykusundan uyandırmamak mı gerekiyor ben anlamadım ne zaman geçer bu ıkınmalar?