Sevgili anneler bebeğim 3 aylık oldu son 1 haftadır oturarak emziremiyorum ayakta gezmezsem ya da sallamazsam emmiyor, oturunca memeyi bırakıp ağlamaya başlıyor. Önce ayakta kandırıp emerken oturayım diyorum hemen anlıyor. Atak dönemine özel bişeydir umarım bende kol kalmadı bunu alışkanlık edinecek ve geçmeyecek diye endişeliyim, aynı durumu yaşayan var mı?