Evet arkadaşlar sonunda kucak sallamalara pışpışlara veda ettik çok şükür. Sizede anlatmak istedim. Normalde pış pış yada sallama yapmıyordum 2 Ay böyle çok rahAt geçmişti. Fakat eşim durmadı kıyamıyorum diyerekten sallamaya kucağa alıştırdı bebeğimizi. Bir süre sonra belinin ağrıdığını yorulduğunu şikayet etmeye başladı. Ortak karar alarak 4. Ay atağı bittikten sonra uyku eğitimine başladık. Bu noktada istikrar çok önemli. Eşler birlikte hareket etmeli. Taviz tavizi doğurur. Öncelikle kendimize geçiş nesnesi uyku arkadaşı belirledik. Bu uyku arkDaşını sadece uyurken veriyoruz. Oyun için asla. Benim oğlum eee ee pış pış ı biliyordu. Onunla konuştum uyku saatinin geldiğini söyledim. Uyku arkadŞına pış pış yaptım. İlk başta oyun gibi algıladı. Biraz oynadıktan sonra uyuyamadığı için huzursuzlandı ağladı. Kucağıma aldım sakinleştirdim ve geri yatağına koydum. Emzik de kullanıyor. Yatağına çift emzik koydum. Kendi rahatca ulaşabilsin diye. Emzikde sakinleşmesine yardımcı oldu.Uyuyana kadar hiç ses çıkarmadan yanında oturdum. Ayısıyla oynadı emziğiyle oynadı ve 10 dk sonra uyudu. 2. Gün yine aynı şeyler. Huysuzlanma vs. Asla pes etmedim. 5. Gün de odadan çıktım. O kendi kendine oynadı ve uyudu. (Kamera ile izledik bizde). Şuan ayısını ve emziğini veriyorum hiç dokunmadan odadan çıkıyorum o kendi kendine uyuyor. Eğer ısrarcı ise uyumamaya konuşma yapıyorum. Uyku saatinin olduğunu bebeklerin bu saatte uyuduğunu korkarsa bizim içerde olduğunumuzu hep yanında olacağımızı söylüyorum. Biraz sohbetten sonra yatağına bırakıyorum uyuyor. İletişim çok önemli. Muhakkak bebeklerinizle konuşun. Gerçekten anlıyorlar ve hissediyorlar. İnşallah postu gören anneler olur onlarada yardımcı olurum. Sürecin ne kadar zor oldugunu biliyorum. İnşallah faydam olur 🫶🏻