srprs Arkadaşlar bebeğinizi bir de evin içinde bebek arabasında gezdirerek uyutmayı deneyin benim oğlum 5 aylık olmak üzere 2 Aylıktan beri böyle uyutuyorum. Biz yanına bu müziği dışarı veren ses bombalarından aldık 50-60 TL’ye bulabilirsiniz. Telefondan müzik açıp dolaştırıyorum maksimum 10 dakika sonra uyuya kalıyor. Bu aralar uyku ile alakalı çok post gördüm ondan yazmak istedim hatta size bir tane resmini buraya koycam :) . Bu arada Benim bebek arabamın tekerlekleri çıktığı için dışarı çıkıp eve gelince çamaşır suyu ve dezenfektanla dezenfekte edebiliyorum. https://i.imgyukle.com/2019/09/18/omt7Ie.jpg https://i.imgyukle.com/2019/09/18/omFkyq.jpg
Ilaydakurt07 srprs oyuncaktan bende de var ama bende işe yaramıyor o 🤦♀️ama dediğin gibi evin içinde bebek arabasında dolaşırken uyuyor
srprs Ilaydakurt07 yok bende işe yarayan oyuncak değil bildiğin küçük hoparlör😂😂 müziği telefonumdan açıp ondan çıkmasını sağlıyorum. İlk biraz yüksek açıyorum esnemeye başladıkça kısıyorum.
srprs Bsrulu valla bu yöntemi eşim bulmuştu ben de kıyameti koparmıştım hijyenik değil diye ama şimdi benim en büyük yardımcım oldu 😂
Hilalceee Bebek arabasını sevse keşke içinde uyusa ne kadar mutlu olurdum, 4 aylık ve ben bitmiş durumdayım😞
Bbdrcn Bizde bebek arabasıyla dışarı çıktığımızda çok sakinleşiyor aslında aklımda bende deniycem güzel fikir herşey onlar için😁😂😂
Hirakosar ayazasaf Nasip valla bende 450ye aldım koyar koymaz uyuyor uyumasa bile sessizce etrafı izliyor 😂
Hohomoromu srprs bebek uyutucu diye bi uygulama var çok güzel ninnleri var gece bi arkadas yazmıstı buraya indirdim gercekten işe yaradı telefndan acıyorm bende emerken veya ayagmda sallarken sizde hoparlrden onu dinletebılırsnz