Kızlar merhaba, 11 ay 25 günlük kızım var. Kızım kolay kolay yemek yemiyor daha önceden 1 kase çorbayı bitirebiliyordu şimdi 5-6 kaşık zorla oyun oynayarak içiriyorum 😭 krepler, kızartmalar, köfte, balık her gün her öğün değişik şeyler yapıyorum belki beğenmiyordur diye ama istemiyor yemiyor ve haliyle çok üzülüyorum. Mamasını içiyor o da bir tek uyku önceleri 4 defa ama yemek yemek yok çok aşırı üzülüyorum ne yapsam fayda etmiyor, şuan köpek dişlerini çıkartma döneminde ondan yemiyor diye düşünüyorum ama yaklaşık 2 haftadır süre gelen bir şey anne yüreğim kaldırmıyor, denediğiniz yöntem bak şu faydalı oldu, diş döneminde şunu en fazla yedi çok hoşuna gitti dediğiniz yiyecekler var mı ? Neler yaptınız 😭😭