Semenfam Ben de katı bir diyet yapmıştım. O zaman bebeğimde sadece mukuslu kaka ve bazen kıl gibi kanlar oluyordu. Cildinde de sivilceler vardı egzama yoktu. Diyet yaptım hiç bir düzelme olmadı. Sonra diyeti açtım ama direk tereyağ ekmeğe sürüp yemiyorum ve direk süt içmiyorum. Onun haricinde her şey yemeğe başladım. Özellikle de et balık tavuk.
Sonra bu süreçte iken tatlıyı çok özlemiştim hem paketli hem de hazır tatlı yedim. Çocuğuma anında egzama yaptı. Kestim ve bioderma kullandım anında geçti tekrarlamadı çok şükür. Kış ayında cildi kurur diye nemlendirmeye dikkat ediyorum kremi sürekli kullanıyorum.
Yani kalıcı çözümü bebeğe dokunan şeyi bulabilmek yoksa kremler bir yere kadar fayda edebilir. Sizin onu dememe yoluyla bulmanız lazım