Kızlar ben şuan ki evimizde 3senedir oturuyoruz ev sahibi evi satıcak belki de biz çıkarız diye diye eve bişey yapmıyoruz duvar boyam çok kalitesiz elinden su damlasın o iç duruyor her taraf el izi doku silsem daha kötü oluyor boya yaptırmam gerek yok ama belli belirsiz şekerler var onları ne yapıp kapatayım