Gizemmm26 Merhaba anneler, golden goat mama kullananlar varmı, keçi sütlü olduğu için en iyisi buymuş , çevrem ve eczacıdan duyduğum kadarıyla,arada bebeğime sütüm azaldığında vermek istiyorum. Siz ne kullanıyorsunuz
Bebitom_3 Gizemmm26 ben 1 yaşına kadar kullandım memnundum bir yaşından sonra bıraktık içeri en temiz mamalardan biri
Brfn Gizemmm26 Kolik bi bebekti kızım ve kusuyodu surekli Golden Goat dan önce bi kaç mama kullandı ama golden goat içince gaz sorunu ve kusması geçti.. 1 yaşına kadar kullandık nerdeyse sonra malum fiyatlardan bırakmak zorunda kaldım.
Slmnese Bizde kullandık ve çok memnundum 3 sene öncesi bu arada. O zamanlar diğer mamalara göre pahalıydı şimdi ne kadardır hiç düşünemiyorum bile. Ama içeriği en temiz mamalardan
Csg2105 bebeğim hiç emmedi sadece 45 gün sağıp verdim onunda miktarı çok çok azdı başından beri golden goat kullanıyorum kilo aldırması gayet güzel bebeğimi başlarda kabız yaptı ama onu da zeytinyağ ve bir miktar suyunu fazla koyarak (doktor tavsiyesiyle) çözdük zaten siz tamamen mama kullanmayacağınız için kabız yapacağını sanmıyorum tabi 3 günde 1 konserve bitiriyoruz fiyatı 200 tl civarı biraz yüksek ama sevdiği için mecbur