Selenuyar benim kızım 10 aylik. Doktorumuz gece 2 defa besle yeter dedi. Tabi gelişime göre değişiyor
Doktorumuz dedi ki, belirlediginn saatler dışında emzirmeyeceksin.istedigi kadar ağlasın, sadece 3 gün dayanacaksin. Böyle yaparak gelişimini olumsuz etkiliyosun yazık bu çocuğa dedi.