11 aylık kızım hem hasta kaç gündür steşli bugün hariç o hasta diye annemlerde kalıyoruz saat 12den beri uyutmaya çalışıyorum yarım saat uyuyup uyandı sonra ne yaptıysam tam dalmadı uykusunda ağlayıp durdu kaldırıp oynattım onu da istemedi uykusu olduğu İçin neyse sonra annem geldi ben uyutayım falan dedi sslında yarı dalmıştı o geldiğinde konuşunca uyandı sonra verdim Kızım kucağında ağlayınca sinirlendi karanlıktı kızıma bağırdı hafif bi sesle bide böyle bağrına basar gibi yaptı sanırım ondan sonra da kızım korktu uğundu derler bizim orda yani nefesini toparlayamadı elimizde kaldı ben korktum sonra dakikalarca iç çekti bana baktı ağladı aldım öptüm sakinleştirdim üstünü soydum ışığı falan açtım eşimle aynı odada yatmıyoruz burda o geldi bişey söylemedim çok ağladı falan dedim şu an annemle kızım oynuyorlar ne yapacağımı ne diyeceğimi bilmiyorum elim kolum tutmuyor resmen annem de suçlandı ama sanki ona uyut dedim vicdan yaptığından uyumuyor şu an kızım böyle olunca ben çok korktum ağladım.. ne garip bi gece