Benim kızımda 3 ay 20 günlük ve bazen emmek istemiyormus yatirinca ağlıyor. Söyle düşünün biri sizi zorla uyutuyor istemezwiniz onlar da artık istemiyor emmekte istemiyorlar biraz onu yormayi dene sürekli uyutmayi denersen stres olur daha da uyumaz kızım da öyle malesef