Oğlumun 24 günlükken idrarı kokuyordu ama çok üzerinde durmamıştık, sarılığı geçmediği için götürdüğümüzde idrar yolu enfeksiyonu olduğunu öğrendik. Doktor da şaşırdı ateş, kusma vs yoktu sadece geçmeyen sarılık ve idrarda koku vardı. O yüzden götürüp bi idrar kültürüne bastırmanızı tavsiye ederim. Iyileştikten 2 ay sonra filan yine idrarında koku hissettim tabi bu sefer korkup hemen tahlil yaptırdım temiz çıktı bu sefer. Muhtemelen benim yediklerimden kaynaklıydı.