Dln33 viccoya bakın bence, hem çok hafifler, hemde ayak sağlığı üzerine çok iyiler. Hemde şıklar. İgorin yağmur botları o yaş için erken bence bilekten olduğundan. Birde lastik çizmeye o kadar para vermem şahsen. Ne olursa olsun lastik. İsterse dior olsun