Kamuda şirket personeliyim bisürü kişi sözleşmeli memur oldu çok umutluydum ama aynı şartları hatta kıdemim tecrübem fazla plmasına rağmen ben o listede yoktum . Sizde bu konuda ne yapmalıyım günlerdir üzgünüm ve çaresizim çok dua ediyorum Rabbime bu haksızlıkla başedebileyim diye