Miraay benim de sonradan çıktı ama blue nevus dedikleri tehlikeli olabilecek türden. Büyüdü de. Ama farklı iki dermatolog gördü, parça alındı kötü huylu değilmiş çok şükür. Bi baktırın derim. Bildiğim kadarıyla kahverengi olanlar tehlikeli olmuyor ama doktorun incelemesi şart tabi