melekanesi Benim kızım o kadar seviyordu ki mamayı,heralde evleninceye kadar içer diye dalga geçecek kadar seviyordu,15-16 aylıkken kendi kendine bıraktı, istemedi…önceden mamasız uyumazdı,şimdi bizimle ne varsa yer,aç kalsa bile uyur o halde, kendileri bırakıyorlar 😁