Senanur00540 Selam kızlar bebeğim 4 aglik zeytinyağı veriyo kaynanam gece yatmadan hirilti için iyi diyo sizce iyi mi daha önce kullanan varmi varsa yazarmisiniz
_bahar_ Senanur00540 canım onun yerine neden hiriltiai var onu çöz ve küçük daha öyle her gün verilmez
Ksmetayan Senanur00540 Merhaba bunu hiç bir doktor önermiyor. Zeytinyağı genelde mama kullanan bebekler için öneriliyor 1 çay kaşığı kadar. Oda kabızlık durumundan dolayı. Onun dışında hırıltılı varsa ya burnu tikalidir ya boğaz enfeksiyonu vardır doktorunuza danışın eski yöntemlere başvurmayın.
Olimbonii Senanur00540 bagirsak sorunu ve gaz için genelde verilir zeytinyağı ve asla cay kaşığıyla verilmemeli mamaya katip verilmeli cay kasigiyla icirdiginiz anda öksurebilir ve cigerlerine kadar inebilir hırıltıdan daha büyük sorunla karsilasabilirsiniz