Belki her doktor bir degildir ama benim doktorum oğlum 2 aylıkken falan günde birer çay kaşığı ver iyi gelir demişti bende 3 gün önce çok kötü rahatsızlandım ağır bir grip gibi pekmez zeytinyağı limon bunları kaynatıp içtim ilaçsız 2 günde toparlandım tabi bu karışım bebek için değil belki birileri denk gelip yaparsa iyi olur