Merhabalar herkese. Benim bebeğim 26 haftalık doğdu /2022
Gebelik zehirlenmesi oldu bende yüksek tansiyondan dolayı acilen sezeryana alındım . Bebeğim 2 ay sonra ameliyat oldu bağırsaklardan dolanma olmuş , ondan sonra ikinci bir ameliyat daha geçirdi bu seferde tıkanma var dediler kalın ve ince bağırsak arasında, 15 cm aldılar bağırsağı kestiler. Çok şükür şimdi iyi. Emzirmiyorum mama veriyorum sadece. 3 saate bir doktor dedi mama vercem . Ve şimdide gece uyandırmaya kıyamıyorum uyuyor sabah 4-5-6 ya kadar. Doktor dedi kendisi uyanınca verirsin ama kendimi tuhaf hissediyorum . Ve birde bir iğne vurdular salgın hastalığa ve virüslere karşi. Dışkısı biraz zor geliyor sizce normalmi?