Benim bebeğimde 11 aylık masa ve kalın mum boyalardan aldım hevesle gelmesini bekliyorum aktivite olarak. Ancak bir yerde okumuştum bebekler yürümeye başladıklarında ve bunu sürdürürken etrafa ilgisiz olabilirlermiş yani yürümek hareket etmek daha cazip bir hal alabilir. 18.ayda yavaş yavaş eski alışkanlıklara geri dönüş olurmuş. Tabii o zaman da 2 yaş sendromu var 🤦🏻♀️